نقشه بخش مولتی پلیر CoD: Ghosts، با تم قرون وسطا مناسب برای اسنایپر ها

 

       نقشه بخش مولتی پلیر CoD: Ghosts، با تم قرون وسطا مناسب برای اسنایپر ها

شرکت اینفینیتی وارد به تازگی یک نقشه قسمت چند نفره بازی CoD: Ghosts را رونمایی کرده است. نام این مپ Stonehaven است و واقع در چند برج قرون وسطایی است. این نقشه ترکیب مبارزات Close Quarters در میان فضاهای بسته و فضاهای باز برای اسنایپرهای عزیز می باشد.
” وقتی که ما می خواستیم مپ ها را طراحی کنیم، باید یک نقشه ای را برای انواع سبک گیم پلی ها و پلیر ها بسازیم. ” این ها صحبت مدیر Community شرکت Infinity Ward بود.
“ما نمی خواستیم افرادی که مپ های کوچک را دوست دارند منحرف کنیم و در عین حال نقشه بزرگی می خواستیم و پیدا کردن این نقشه به اروپا رفتیم ”
این نقشه واقعاَ بزرگ است. علاوه بر محیط داخلی نقشه زمین های اطرافش نیز برای جنگ مهیاست.
” ما همیشه می خواستیم یک تنوعی در نقشه ها ایجاد کنیم و وابسته به مپ های شبیه قسمت سینگل پلیر، نقشه ای نسازیم. ساخت این نقشه زیاد طول کشید. ما اول فکر می کردیم این نقشه یک نقشه ساحلی با چند ساختمان در کنار شن و ماسه ها خواهد بود ولی در نهایت چند قسمت را عوض کردیم و نقشه جدید شد همین چیزی که همین الان می بینید؛ و بنظرمان این نقشه از چیزی که قبلاَ داشتیم بهتر است. ”
تمام نقشه های قسمت مولتی پلیر بازی CoD: Ghosts یک ویژگی ای دارند که باعث عوض شدن گیم پلی می شود و در زمینه این مپ شما می تواند با استفاده از انتخاب یکی از مسیرهای دروازه های قلعه، مسیری را برای تیمتان در نظر بگیرید.

چند اسکرین شات از این نقشه:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:نقشه بخش مولتی پلیر CoD: Ghosts, با تم قرون وسطا مناسب برای اسنایپر ها, | 18:47 | نویسنده : مهدی |