پیش‌نمایش Assassin’s Creed IV : Black Flag

  پیش‌نمایش Assassin’s Creed IV : Black Flag

شرکت Ubisoft سری پرشکوه و عظیم Assassin’s Creed را با ششمین نسخه از این بازی که پرچم سیاه نام دارد ، ادامه می دهد! اساسا بازی به گونه ایست که ویژگی های اصلی و هسته اصلی سری اساسینز کرید را برای جذب مخاطبان حفظ می کند و ویژگی های بدی که طرفداران از آنها در نسخه های قبل خوششان نیامده را حذف می کند!
سازندگان این بازی تلاش بسیاری کرده اند تا محیطی خلق کنند که گم شدن در آن آسان باشد و سرگرمی های زیادی برای انجام دادن در آن باشد. طرفداران سری اساسینز کرید در حالیکه شاهد یک سری تغییرات در گیم پلی بازی هستند، عناصر همیشگی و ثابت بازی را نیز مشاهده می کنند. پس اگر طرفدار قدیمی سری هستید یا به تازگی با دنیای اساسین ها پیوسته اید، اینجا تمام چیزهایی که لازم است بدانید برای مطالعه شما جمع آوری شده است.

———————————————————–

یک محیط جدید
ac4-8

بازی به سال ۱۷۱۵ و “عصر طلایی دزدان دریایی” سفر کرده است. زمانیکه دریای کارائیب و جزایر اطرافش به شدت تحت آماج جنگهای ارتش های اسپانیا و فرانسه و البته بریتانیای کبیر قرار دارد. در این میان نبرد همیشگی تمپلار ها و اساسین ها نیز شدت گرفته در حالیکه هر دو جبهه یاد گرفته اند که چگونه از شرایط وخیم و بی قانونی به سود خود استفاده کنند. ادوارد (شخصیت اصلی بازی) در یک دنیای عجیب و غریب زندگی می کند که علاوه بر دشمنان عادی اش، باید با حیوانات درنده و سختی های طوفان های گرمسیری منطقه کارائیب بجنگد. محیط بازی بسیار متنوع است و مکان های جالبی همچون جزایر متروکه ، جنگل های پرشکوه ، معابد قدیمی ، غارهای اسرارآمیز و البته شهرهایی که بی توقف رشد کرده اند ، دارد. بازی Black Flag سه شهر اصلی دارد که داستان بازی اغلب اوقات در آن جریان دارد. اولین شهر Nassau است که در باهاما قرار دارد و تحت سلطه بریتانیایی هاست که مکان پردردسری برای ادوارد می باشد. شهر مهم دوم Havana است که در کوبا قرار دارد و تحت سلطه اسپانیا می باشد. شهر هاوانا یک ساختار اروپایی دارد و قالب ساختمان های آن یادآور اتزیو و بام نوردی های او در ونیز می باشد. شهر مهم سوم که معرفی شده است کینگستون در جاماییکا قرار دارد. این شهر مرکز دزدان دریایی می باشد و محیط شهری و طبیعی را با هم در می آمیزد و دلیل عمده آن ترکیب بخشی از جنگل با شهر است که باعث می شود که شما ادوارد را لحظه ای بر روی پشت بام ها ببینید و لحظه ای دیگر در میان بوته ها. همچنین در این شهر همیشه بساط جشن و شادمانی دزدان دریایی برپاست!

———————————————————–

یک قاتل جدید
ac4-1

ادوارد کنوی در جزایر کارائیب به دنبال شهرت و ثروت است. ادوارد کنوی پدر هیثم کنوی و پدربزرگ کانر کنوی است که در آخرین نسخه از عنوان اساسین کرید آن را مشاهده کردید، در شخصیت ادوارد دیگر خبری از ماهیت های کانر نیست و ادوارد یک شخصیت کاملا متفاوت است. ادوارد شخصیتی عجول و بی پروا دارد، ادوارد راه خود را بدون ترس طی می کند و به فرد مورد علاقه اش صدمه نمی زند. ادوارد جذاب، بی پروا، خودخواه و الگوی مناسبی برای دزدان دریایی است. ادوارد به گروه اساسینزها پیوسته است، اما هیچ وقت از اهداف خود دور نمی شود. ادوارد دارای مهارت های قابل توجهی است. کنوی رییس دزدان دریایی است، او در ملوانی، غواصی، شکار کردن، شناگری و کوهنوردی مهارت خاصی دارد. البته ادوارد یک قاتل متخصص است. او دارای دو شمشیر است که از آن به عنوان یک سلاح استفاده می کند.

———————————————————–

مکانی بزرگ با آزادی عمل فراوان

 
یوبی سافت وعده داده که این عنوان یک بازی Open World واقعی است و شما در نسخه ی چهارم عنوان اساسینز کرید با یکی از بزرگترین و متنوع ترین نقشه هایی که تا به حال خلق شده است روبرو خواهید شد. برخلاف نسخه ی سوم عنوان اساسینز کرید، بازیباز در کارائیب آزادی بیشتری دارد و می تواند به کشف مکان های جدید بپردازد ، همانطور که سازندگان بازی گفته اند، در این عنوان ۵۰ مکان دیگر وجود دارد که ادوارد می تواند در این مکان ها به دریا سفر کند و یا به کشف مکان های جدید مانند: مزارع توتون و تنباکو، شهرها و نقاط مختلف دیگر بپردازد. با توجه به این موضوع می توان گفت که در عنوان اساسینز کرید۴: پرچم سیاه انگیزه ای برای کشف مکان های جدید وجود دارد. در این عنوان ماموریت های جانبی مانند: شکار کردن حیوانات، پیدا کردن گنج، تصرف قلعه ها و مکان هایی که در زیر آب وجود دارند هم مثل بازی های قبلی به چشم می خورد. اساسینز کرید: پرچم سیاه اولین بازی در این سری است که شما می توانید به اعماق دریاها سفر کنید . به عنوان مثال می توانید هنگام یک نبرد دریایی با اسپانیایی ها، به زیر آب رفته و گنج های با ارزشی را پیدا کنید.
 
———————————————————–
 
مکانیسم های جدید و ارتقا یافته
ac4-9

در بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag مکانیسم های جدید و ارتقا یافته گیم پلی را در لحظات مختلفی از بازی مشاهده می کنیم. در مخفی کاری و صحنه های کشتی سواری و در زمان مبارزات ادوارد بسیاری از امکانات ارتقا یافته‌اند و یک سری امکانات جدید هم به آن اضافه شده اند. سازندگان بازی در یوبی سافت اذعان کرده‌اند که با مخفی کاری ماموریت ها هم زودتر تمام می شوند و هم بسیار واقعی تر می توانید ماموریت را تمام کنید. مخفی کاری در بازی بسیار ساده هست و بسیار قابل احساس. در بعضی از ماموریت ها همراه با ادوارد در حال انجام یک ماموریت هستید و با توجه به نحوه پیشبرد مرحله که بازی آنرا به شما محول کرده، باید بدون حمله مستقیم به دشمنانتان و بدون حمل کردن هیچ اسلحه ای مرحله را تمام کنید و تنها راه چاره ای که دارید پیشبرد بازی با استفاده از مخفی کاریست. خوشبختانه ادوارد به وسایل به درد بخوری برای انجام مخفی کاری مجهز شده که نام یکی از آنها Aveline می باشد. کاربرد این وسیله آسیب رساندن به اسلحه دشمنان در طول بازی هست.
کشتی سواری یکی از ارکان مهم گیم پلی بازی می باشد . برای اولین بار می باشد که در بازی های Assassin’s Creed تنها راه عبور و مرور بین دو مکان مهم بازی، کشتی می باشد. ادوارد برای خودش یک کشتی دارد که آنرا Jackdaw نامیده و در بازی شما با این کشتی به سفر‌ها و جنگ های دریایی می روید و باید از آن مراقبت کنید. برای راحت تر شدن استفاده از این وسیله حمل و نقل در سواحل مغازه هایی برای شخصی سازی و ارتقای کشتی وجود دارد که شما می توانید به آنجا بروید و با هزینه خودتان کشتی را باب میلتان ارتقا دهید. امکانات این بخش بسیار زیاد هست و می توانید در هر قسمتی از کشتی این تغییرات را اعمال کنید.
در مبارزات هم تغییرات قابل توجهی صورت گرفته است. ادوارد می تواند هر موجودی که در حال حرکت می باشد را با استفاده از مکانیسم جدید بازی مورد هجوم قرار دهد و به آن با استفاده از دو تنفگش شلیک کند که این مکانیسم جدید در مواردی که صحنه شلوغی داریم و کلی دشمن رو به رویتان هست بسیار شمارا به چالش می کشاند و با استفاده از آن می توانید بازی را برای خودتان لذت بخش تر و البته خشن تر بکنید.

ac4-14
با این اوصاف اگر به دنبال این هستید که یک ماجراجویی پر التهاب را با آزادی در انجام هر کاری داشته باشید بهترین انتخاب بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag می باشد. قرار هست که در این بازی کلی خوش بگذرانید و با فرمول جدید این سری بسازید تا از نکاتی که در آن هست علاوه بر بهره گیمی بهره تاریخی، توطئه گری، کنکاش گری، مخفی کاری و سلحشوری هم ببرید. این بازی هفتم آبان ماه امسال برای نسل حاضر و آینده در دسترس خواهد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:پیش‌نمایش Assassin’s Creed IV : Black Flag, | 19:4 | نویسنده : مهدی |