Easter Egg ــی در GTA V نوید بازی بعدی این شرکت را می دهد

 


  

 

 Easter Egg ــی در GTA V نوید بازی بعدی این شرکت را می دهد

یکی از دلایلی که گیمر ها راک استار را دوست دارند گذاشتن یک نشانه از بازی بعدی در حال ساختشان درون بازی های قبلی منتشر شده توسط راک استار هستند. به عنوان مثال در نسخه ویژه ی بازی Red Dead Redemtion عکسی از بازی GTA V بود و حالا پس از انتشار GTA V یکی از کاربران neogaf یک Easter Egg که مربوط به بازی جدید راک استار می باشد را یافته است. این EE در یکی از ماموریت های بازی کشف شده و تنها در آن ماموریت هست که این نشانه قابل شناسایی ست. در نوشته ی روی پلاک یک ماشین کلمه ای ۴G3NT قابل شناسایی ست که اگر به نوشته ی agent دقت کنید با اضافه کردن یک خط و برعکس کردن ۳ کاملا قابل شناسایی خواهد بود.

ee gta5

بازی Agent که انحصاری کنسول PS3 می باشد به زمان بعد از جنگ جهانی دوم ( زمان جنگ سرد ) باز خواهد گشت و بازی ژانر مخفی کاری – اکشن را خواهد داشت و شما را با دنیایی پر از تجربه ی ترور های سیاسی و جاسوسی خواهد برد. این بازی برای اولین بار در ماه ژوئن ۲۰۰۹ توسط راک استار معرفی شد و تا به حال این بازی پشت پرده ای از ابهام کنسل شدن بوده که با دیده شدن این نشانه ، در حال ساخت بودن بازی تایید می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 آذر 1392برچسب:Easter Egg ــی در GTA V نوید بازی بعدی این شرکت را می دهد,Easter Egg,GTA V, | 14:48 | نویسنده : مهدی |